INFORMACE PRO RODIČE
- Rodič má povinnost informovat do 18. 5. 2020 vedoucího pracoviště zda účastník opět nastoupí do zájmového vzdělávání a tím do kroužku, kde byl řádně zapsán.
Možnosti nahlášení a kontaktní údaje pro jednotlivá pracoviště naleznete kliknutím v seznamu pracovišť ve spodní části tohoto článku nebo ZDE... - Pedagogičtí pracovníci SVČ RADOVÁNEK budou průběžně informovat účastníky zájmového vzdělávání v týdnu od 11. 5. 2020 do 15. 5. 2020 o způsobu a podmínkách obnovení činnosti v jednotlivých zájmových kroužcích.
- Kroužky budou opětovně otevřeny při minimálním počtu 6 účastníků.
Pohyb účastníků ve středisku volného času (dále SVČ) se řídí těmito podmínkami:
- Vstup do budovy SVČ je umožněn pouze účastníkům, nikoli rodičům.
- Účastník zájmového vzdělávání nesmí vykazovat žádné příznaky nemoci.
- Rodiče předají dítě dle pokynu pedagogického dohledu nebo recepční.
- Všichni účastníci i zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky.
- Každý účastník bude mít s sebou sáček na uložení roušky.
- Účastníci jsou povinni dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce v případě účastníka, je důvodem k jeho nevpuštění do SVČ (popřípadě k vyřazení účastníka).
- Pro vstup do SVČ je nutné předložení Čestného prohlášení podepsaného zákonným zástupcem dítěte.
- Přesuny skupin účastníků, pohyb na chodbách, návštěvy toalet či společných prostor je nutné organizovat tak, aby byly minimalizovány kontakty jak mezi skupinami, tak jednotlivci včetně zaměstnanců SVČ.
- Při přesunech je vhodné dodržení odstupů 2 metry vždy, když je to možné (nejméně 1,5 metru).
- Toalety musí být vybaveny mýdlem v dávkovači, nádobou na dezinfekci a jejím dávkovačem a jednorázovými papírovými ručníky pro bezpečné osušení rukou.
- Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do místnosti, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
- Maximální počet účastníků ve skupině je 15 včetně pedagogů.
- V průběhu vzdělávání v rámci jedné místnosti nemusí účastníci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu, musí se roušky nosit i v místnosti.
- U specifických aktivit, kdy dochází k těsnému kontaktu osob (např. tanec, skupinový tanec), obsah a formy vzdělávání přizpůsobí pedagog s důrazem na princip ochrany zdraví.
- Při sejmutí si každý účastník ukládá roušku do sáčku.
- V každé místnosti je nezbytné často větrat (minimálně jednou za hodinu po dobu 5 min).
- V případě nástrojů nebo předmětů, které používá větší počet osob, musí být prováděno čištění a ošetřování častěji než standardně, a to tak, aby nedošlo k jejich poškození.
- Při odchodu ze SVČ je dítě předáno mimo prostory SVČ nebo ve vyhrazeném prostoru pro tyto účely.
Dále se činnost SVČ, výchova a vzdělávání v době od 18. 5. 2020 do 20. 6. 2020 výhradně řídí metodickým pokynem MŠMT vydaným dne 30. 4. 2020:
OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ STŘEDISEK VOLNÉHO ČASU V OBDOBÍ DO KONCE ŠKOLNÍHO ROKU 2019/2020.
Děkujeme Vám za respektování nových nastavených pravidel.
Zůstaňte s námi.