1. Jak poznám, že byla částka vrácena na můj účet?
- Částka došla na můj bankovní účet.
- Vyrovnání plateb je vidět u konkrétní přihlášky v klientském účtu viz obrázek 1. V kolonce "doplatit" je uvedena 0,- Kč. V opačném případě je zde uvedena záporná částka a zelená věta o stavu vyřízení žádosti.
Obrázek 1:
2. Kde najdu převedený přebytek k dalšímu využití?
- Přebytek na klientském účtu je nejlépe vidět po rozkliknutí nové přihlášky - viz obrázek 2.
- Uvedený přebytek je součtem všech přebytků u přihlášek vedených pod tímto klientským účtem. Tedy všech surozenců za všechny aktivity.
- Po zpracování vratky jako přebytku pro další období budete informováni systémovým emailem.
Obrázek 2:
3. Jak přebytek použiji pro úhradu nové přihlášky?
- Po obdržení schválené přihlášky do klientského účtu přihlášku rozklikněte a systém Vás informuje o nastavených platbách. V případě přebytku budete vyzváni, zda jej chcete využít nebo ponechat. Volba zaškrtávacím políčkem - viz obrázek 3.
- Pozor. V případě použití přebytku se konečná výše účastnického poplatku přepočítá na obrazovce. V tištěné verzi přihlášky, kterou podepisujete, se tato úprava platby neprojeví.
Obrázek 3:
4. Již jsem se přihlásil a převod přebytku zatím nebyl zpracován. Kdy uhradit účastnický poplatek?
- Ačkoliv Vás systém vyzývá k úhradě přihlášky do 30 dnů od obdržení platebních pokynů, vyčkejte.
- V klientském centru sledujte, až se objeví u nové přihlášky přebytek a poté teprve uhraďte zbylou částku.