Jak již vyplývá z názvu, Den Země je událost, která slouží k propagaci a podporu ochrany životního prostředí, a proto i soutěže a otázky pro žáky byly takto tematicky zaměřené. Každou třídu čekala trasa s dvaceti stanovišti, přičemž na každém stanovišti na ně čekala záludná otázka, kterou museli žáci zodpovědět. Mezi stanovišti museli zase plnit soutěže, které byly samozřejmě tematicky zaměřené na přírodu a životní prostředí, avšak udělané takovým způsobem, aby si každý přišel na své. Soutěže byly tedy rozdělené pro skupinu dvou až tří lidí a plnili je vždy žáci, kteří byli dobrovolně vybráni buďto na výtvarné, přírodovědné, matematické, chemické, tělocvikářské, češtinářské a další okruhy. Na příklad výtvarkáři museli vytvořit logo Dne Země, češtináři opravit chyby v textu o historii Dnu Země, přírodovědci přiřazovali listy ke stromům a tak dále. Následně se tyto odpovědi z otázek a body ze soutěží sečetly a vyhlásila se třída s největším skóre. Ta od nás dostala diplom a sladkou odměnu.
Den Země probíhal ve dvou dnech, kdy v prvním se účastnily deváté a osmé třídy a ve druhém zase třídy šesté a sedmé. Ještě jednou gratulujeme devátým třídám a třídě 6.A za nejlepší výsledky!